پردرآمدترین مشاغل پزشکی و پیراپزشکی در آمریکا

ممکن است که شما هم به ادامه زندگی در کشور رویایی خود، یعنی آمریکا، فکر کرده باشید. در گام اول از خود می‌پرسید که کدام شغل و حرفه من را به یک درآمد عالی در آمریکا می‌رساند؟ با توجه به این سوال، یک عبارت را در موتورهای جست‌وجوی گوگل سرچ می‌کنید: «پردرآمدترین مشاغل آمریکا»

شاید برایتان جالب باشد که بیشتر مشاغل پردرآمد در آمریکا، در دسته علوم پزشکی قرار می‌گیرند. با توجه به اینکه پزشکان فشار کاری زیادی را تحمل می‌کنند، این طبیعی است که بیشترین درآمد را نیز داشته باشند! بنابراین، در این مقاله پردرآمدترین مشاغل آمریکا، به خصوص در حوزه پزشکی و پیراپزشکی را برای شما آماده کرده‌ایم.

با دانستن مشاغل پردرآمد، وقت آن می‌رسد که مدارک شغلی خود را آماده کنید. پس از آن، کارهایی مانند ترجمه رسمی و تاییدیه مدارک خود را به لگال ترجمه بسپارید. لگال ترجمه، دارالترجمه رسمی انقلاب، در این مسیر همراه شما می‌ماند.

مطالب مرتبط:

هزینه ترجمه رسمی مدارک برای اپلای

متخصصان قلب

متخصصین قلب بیماری و شرایط سیستم قلبی-عروقی را بررسی می‌کنند. متخصصان قلب ساعات کاری عادی دارند. با این حال، بر اساس رویدادها و شرایط غیرمنتظره، این ساعات به ۵۰ یا ۶۰ ساعت در هفته می‌رسد. متخصصین قلب در آمریکا حدود ۳۵۳,۹۷۰ سالانه درآمد دارند.

متخصصان بیهوشی

متخصصان بیهوشی را به عنوان پزشکانی تعریف می‌کنند که قبل از جراحی، حین یا بعد از جراحی، داروهای بیهوشی و ضد درد را برای کنترل درد تجویز می‌کنند. این حرفه بسیار تخصصی در فهرست مشاغل پردرآمد آمریکا در رتبه دوم قرار دارد. درآمد 331,190 دلار متعلق به این حرفه در آمریکا است.

جراحان فک و صورت

جراحان دهان، فک و صورت طیف وسیعی از بیماری‌ها، آسیب‌ها و نقایص داخل و اطراف دهان و فک را درمان می‌کنند. از جمله شایع‌ترین مشکلات، اصلاح دندان‌های عقل، نامرتبی فک‌ها، تومورها و کیست‌های فک و دهان است. آن‌ها همچنین جراحی ایمپلنت دندان را نیز انجام می‌دهند. جراحان فک و صورت در آمریکا 311,460 دلار در سال درآمد دارند.

پزشکان اورژانس

همانطور که از عنوان این شغل پیدا است، پزشکان فوریت‌های پزشکی باید از مرگ یا آسیب جدی در لحظه جلوگیری کنند. آن‌ها باید فورا برای ارزیابی، تثبیت و مراقبت از بیمارانی که اغلب دچار تروما شده‌اند، اقدام کنند. درآمد این پزشکان در سال حدود 310640 دلار است.

جراحان ارتوپد (به جز اطفال)

یکی دیگر از مشاغل پردرآمد در آمریکا، امور مرتبط با جراحان ارتوپد است. اکثر جراحان ارتوپد در یک بیمارستان یا در کلینیک‌های خصوصی کار می‌کنند. با این حال، عملیات‌های پزشکی این متخصصان مدت زیادی طول می‌کشد. به عنوان مثال، جراحی پشت یا گردن گاهی اوقات ممکن است که یک روز کامل بدون وقفه طول بکشد. درآمد این پزشکان 306220 دلار در سال است.

متخصص پوست

متخصصین پوست بیماری‌های مربوط به پوست، مو و ناخن را تشخیص می‌دهند و درمان می‌کنند. متخصصین پوست در مطب‌های خصوصی یا در کلینیک‌های بیمارستانی به فعالیت‌های پزشکی می‌پردازند. درآمد این متخصصان 302740 دلار در سال است.

درآمد متخصصان پوست در آمریکا-لگال ترجمه
درآمد متخصصان پوست در آمریکا 302740 دلار در سال است.

رادیولوژیست

رادیولوژیست، پزشکی است که با استفاده از تکنیک‌های تصویربرداری پزشکی مانند اشعه ایکس، تصویربرداری تشدید مغناطیسی (MRI)، پزشکی هسته‌ای و سونوگرافی، بیماری‌ها و آسیب‌ها را تشخیص می‌دهد و درمان می‌کند. درآمد این پزشکان 301720 دلار در سال است.

جراحان

جراحان مسئول عمل جراحی بیماران هستند. وظایف شامل بررسی عکس‌برداری با اشعه ایکس بیمار و برقراری ارتباط با بیمار در مورد روش جراحی، آماده شدن برای جراحی، تکمیل جراحی با کمک سایر جراحان و کادر درمان از جمله وظایف آن‌ها است. جراحان 297800 دلار در سال کسب درآمد می‌کنند.

متخصص زنان و زایمان

پزشکانی که در زمینه سلامت باروری واژن، تخمدان، رحم و دهانه رحم و زایمان تخصص دارند، به عنوان متخصص زنان و زایمان یا OB-GYN شناخته می شوند. این یک تخصص پزشکی است که بر ارائه مراقبت های پزشکی مرتبط با بارداری یا زایمان تمرکز دارد. متخصصان زنان و زایمان در آمریکا 296210 دلار درآمد دارند.

جراحان اطفال

یکی دیگر از پردرآمدترین مشاغل در آمریکا، مربوط به امور جراحان اطفال است. جراحان اطفال برای درمان ناهنجاری‌های جنینی و نقایص مادرزادی، بیماری‌ها و جراحات جنین، نوزادان نارس و نوزاد، کودکان و نوجوانان، اقداماتی را انجام می‌دهند. درآمد متوسط این جراحان در آمریکا، چیزی حدود 290310 دلار در سال است.

چشم پزشکان (به جز اطفال)

چشم پزشکان برای درمان و کمک به پیشگیری از اختلالات و بیماری‌های چشم اقدام به تشخیص و جراحی می‌کنند. آن‌ها همچنین به بررسی و تشخیص مشکلات بینایی می‌پردازند. درآمد چشم پزشکان در آمریکا 270090 دلار در سال است.

متخصصان مغز و اعصاب

متخصصان مغز و اعصاب افراد مبتلا به اختلالات مغز و سیستم عصبی مانند بیماری آلزایمر، اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) و صرع را تشخیص داده و درمان می‌کنند. درآمد متوسط این متخصصان 267660 دلار در سال است.

متخصصان ارتودنسی

متخصصین ارتودنسی در اقدامات اصلاحی دندان‌ها تخصص دارند و اغلب از دندانپزشکان عمومی بیماران ارجاع می‌گیرند. متخصصان ارتودنسی در دسته مشاغل پردرآمد در آمریکا قرار می‌گیرند. این پزشکان در سال، 267280 دلار درآمد دارند.

پزشکان پاتولوژیست

پاتولوژیست‌ها پزشکانی هستند که بیماری‌ها را تشخیص داده و آزمایش‌های آزمایشگاهی را با استفاده از اندام‌ها، بافت‌های بدن و مایعات انجام می‌دهند. آسیب‌شناسی شامل کارهایی است که توسط معاینات پزشکی انجام می‌شود. این پزشکان 267180 دلار در سال درآمد دارند.

مطالب مرتبط:

ترجمه رسمی مدارک برای ویزای کاری کانادا

روانپزشکان

روانپزشکان به درمان مسائل مربوط به سلامت روان کمک می‌کنند، اگرچه تخصص های فرعی زیادی وجود دارد. روانپزشک کودکان، روانپزشک حقوقی، روانپزشک اعتیاد یا مشاور، حوزه‌های مختلف روانپزشکی است. برخی دیگر در روانکاوی تخصص دارند، جایی که روانپزشک به بیمار کمک می‌کند تا وقایع و احساسات گذشته را به خاطر بیاورد تا احساسات فعلی خود را بهتر درک کند. درآمد روانشناسان (با تغیر) حدود 249760 دلار در سال تخمین زده می‌شود.

درآمد روانشناسان در آمریکا
درآمد روانشناسان در آمریکا حدود 249760 دلار در سال تخمین زده می‌شود.

پزشکان عمومی داخلی

متخصصان داخلی، که اغلب به عنوان پزشک مراقبت‌های اولیه هستند یا در بیمارستان‌ها خدمت می‌کنند، در مراقبت از بیماران بزرگسال تخصص دارند. درآمد این پزشکان 242,190 دلار در سال است.

پزشکان خانواده

این دسته به عنوان پزشکانی تعریف می‌شوند که تشخیص، درمان و مراقبت‌های خاصی را برای افراد و خانواده‌ها در طول عمر انجام می‌دهند. این پزشکان اغلب بیماران را برای درمان‌های پیشرفته به متخصصان ارجاع می‌دهند. درآمد این پزشکان 235930 دلار در سال است.

پزشکان عمومی

پزشکان در هر دو بخش بالینی و غیربالینی کار می‌کنند. بخش بالینی شامل مطب پزشکان و بیمارستان‌ها می‌شود. بخش غیربالینی شامل سازمان‌های دولتی، سازمان‌های خصوصی و شرکت‌های بیمه است. این پزشکان 231500 دلار در سال درآمد دارند.

پرستاران بیهوشی

پرستاری به طور کلی در مقایسه با بسیاری از مسیرهای شغلی دیگر، دستمزد خوبی دارد. پرستاران بیهوشی علاوه بر انجام بیهوشی، مراقبت‌های قبل، حین و بعد از عمل جراحی را انجام می‌دهند. این پرستاران در رده مشاغل پردرآمد آمریکا هستند و 202470 دلار درآمد دارند.

متخصصان اطفال (عمومی)

پزشکان اطفال، پزشکانی هستند که به طور خاص کودکان را معالجه می‌کنند و درآمد کمتری نسبت به پزشکان داخلی و عمومی دارند. با این حال، جزو مشاغل پردرآمد کشور آمریکا به حساب می‌آیند و 198420 دلار در سال درآمد دارند.

دندانپزشکان (سایر تخصص‌ها)

متخصصان دندانپزشکی که جراح دهان یا ارتودنتیست نیستند نیز درآمد خوبی دارند. از جمله پزشکانی که در این دسته قرار می‌گیرند، اندودنتیست‌ها هستند که لثه‌ها و استخوان‌های اطراف دندان را درمان می‌کنند. درآمد دندانپزشکان در سایر تخصص‌ها 175160 دلار در سال است.

دندانپزشکان عمومی

دندانپزشکان اغلب در لیست بهترین مشاغل در مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی قرار می‌گیرند. استرس نسبتا کم‌تر و برنامه‌ریزی منعطف بر جذابیت این رشته می‌افزاید. درآمد دندانپزشکان عمومی در آمریکا، 167160 دلار در سال است.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی پردرآمدترین مشاغل حوزه پزشکی و پیراپزشکی در آمریکا پرداختیم. خیلی از پزشکان علاوه بر اینکه در ایران کار می‌کنند، بخشی از سال را به ارائه خدمت در کشور ایالات متحده می‌پردازند. خیلی از دانشجویان پزشکی نیز تصمیم می‌گیرند که پس از فارغ‌التحصیل شدن، مهاجرت کنند.

اگر قصد دارید که مدارک پزشکی و شغلی خود را ترجمه رسمی کنید، لگال ترجمه همراه شما خواهد بود. لگال ترجمه خدمات ترجمه رسمی فوری در انقلاب و ترجمه ناتی در انقلاب (برای مهاجرت به استرالیا) را برای شما انجام خواهد داد. تنها کافی است که در قسمت ثبت سفارش ترجمه رسمی، سفارش خود را ثبت کنید تا پیگیری شود.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا