با پیشرفت دنیای دیجیتال، امروزه خیلی از امور مهم به صورت آنلاین انجام میشوند. سفارش و پیگیری ترجمه رسمی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
افراد زیادی هستند که قصد سفارش ترجمه رسمی را دارند، اما نمیتوانند به صورت حضوری به دارالترجمه مراجعه کنند یا فرصت آن را ندارند.
دارالترجمه آنلاین در انقلاب با ساختن پلتفرمی قوی برای ثبت سفارش ترجمه رسمی به صورت آنلاین، این امکان را برای شما فراهم کرده است. بنابراین لازم نیست نگران از دست رفتن زمان خود باشید.
ثبت سفارش ترجمه رسمی آنلاین مراحلی دارد که با طی کردن آنها میتوانید سفارش ترجمه خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا این مراحل را شرح دهیم.
مطالب مرتبط:
صفر تا صد ثبت سفارش ترجمه رسمی آنلاین
هر کدام از مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید. در صورت نیاز، میتوانید همزمان هر مرحله را انجام دهید و سپس به سراغ گام بعدی بروید.
قدم اول: ورود به بخش ثبت سفارش ترجمه رسمی
همانطور که در تصویر مشخص شده است، وارد قسمت «ثبت سفارش ترجمه رسمی» شوید. در ادامه با انتخاب گزینه سبز رنگ به درگاه ثبت سفارش وارد خواهید شد.
قدم دوم: انتخاب زبان مقصد
ترجمه رسمی مدارک شما قرار است به چه زبانی انجام شود؟ آن زبان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید سایت به طور خودکار، زبانهایی که در حال حاضر امکان ترجمه رسمی را ندارند را حذف میکند.
قدم سوم: مشخص کردن اسناد برای ترجمه رسمی
چه اسنادی قرار است ترجمه شوند؟ آنها را انتخاب کنید. هوش مصنوعی سایت به طور خودکار چند مورد از اسناد پرکاربرد را برای شما از پیش آماده کرده است. میتوانید آنها را انتخاب کرده و یا خودتان از قسمت «نوع سند» مورد جدید اضافه کنید.
قدم چهارم: ارسال اسکن مدارک
این مرحله اختیاری است. شما میتوانید از مدارک خود تصاویری اسکن شده را ارسال کنید تا مترجم رسمی پیش از شروع فرایند ترجمه، بهتر بتواند آنها را ارزیابی کند.
قدم پنجم: انتخاب روش ارسال مدارک فیزیکی
روش ارسال مدارک خود را انتخاب کنید. شما میتوانید به دو روش مدارک خود را برای ما ارسال کنید:
تحویل حضوری
در این روش، لازم است برای تحویل اصل مدارک و دریافت ترجمه آنها، به دارالترجمه بروید.
تحویل با پیک
شما میتوانید بدون مراجعه حضوری به دارالترجمه، مدارک خود را تحویل دهید. در این روش پیک دارالترجمه به آدرس شما مراجعه کرده و مدارک را تحویل خواهد گرفت و در آخر، برگشت خواهد داد.
قدم ششم: نکات نهایی
در آخر میتوانید نکات لازم را جهت بهبود کیفیت سفارش ترجمه رسمی آنلاین خود، اضافه کنید.
قدم هفتم: ساخت حساب کاربری
در صورتی که از پیش در پلتفرم ما ثبت نام کردهاید، گزینه ورود را انتخاب کرده و با وارد کردن ایمیل و پسورد مربوطه، وارد پنل کاربری خود شوید.
اگر برای اولین بار وارد سایت ما میشوید، با انتخاب گزینه ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید و حساب کاربری خود را بسازید.
قدم آخر: ارسال نهایی سفارش و پرداخت
در این قسمت اطلاعات سفارش و هزینههای آن را به طور جزئی مشاهده میکنید. چنانچه درخواست ثبت سفارش ترجمه رسمی فوری را دارید، میتوانید با انتخاب گزینه زمان تحویل فوری در مدت زمان کوتاهتری سفارش خود را دریافت کنید.
مطالب مرتبط:
هزینه ثبت سفارش آنلاین ترجمه رسمی
هزینه سفارش آنلاین ترجمه رسمی با عادی تفاوتی ندارد. تمامی قیمتها در لگال ترجمه بر اساس نرخ مصوب قوه قضائیه بوده و هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نمیشود. جزئیات هزینهها را در «نرخنامه ترجمه رسمی» مشاهده کنید.
سخن آخر
با ثبت سفارش آنلاین ترجمه رسمی، نگران از دست رفتن زمان خود نخواهید بود و به راحتی میتوانید ترجمه رسمی آنلاین خود را سفارش دهید. مدارک شما در لگال ترجمه در سریعترین زمان ممکن به دست شما خواهند رسید.
اگر قصد ثبت سفارش ترجمه رسمی آنلاین را دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید و یا از طریق سایت به ثبت سفارش خود بپردازید.
دارالترجمه رسمی آنلاین لگال ترجمه یک پلتفرم قوی برای ترجمه رسمی است که با بهترین مترجمان رسمی کشور همکاری میکند. این مجموعه با ارائه خدمات متنوع در زمینه ترجمه رسمی در سراسر ایران، به سهولت کارهای مرتبط با ترجمه رسمی به شما کمک میکند.